RESTAURANT EL GAT Restaurante Tarrega Lleida
Tarifes del lloguer d'espai

Us detallem les tarifes del lloguer d'espai i els diferents espais amb què comptem per a realitzar celebracions i events. També podem traslladar-nos a l’espai que ens digui el client per a organitzar allà l’esdeveniment. Per a càterings a casa i espais particulars contactar directament amb la responsable del servei [email protected] o trucant al T 607 233 789  (Maria).

Les següents tarifes corresponen únicament als l'espais del Restaurant El Gat i al del menjador de l'Associació Alba.
Per la resta d'espais (jardins, Palau dels Marquesos) consulta al responsable del servei de càtering.  

Lloguer de sala sense càtering

4 hores de lloguer fins a 30 persones = 240€

4 hores de 40 a 60 persones lloguer de 4= 280€

4 hores de lloguer de 70 a 120 persones = 350€

A partir d'aquestes 4 hores i abans de la 01.00h de la matinada, el cost serà de 30€ per cada hora de més.

A partir de les 01.00h de la matinada, el cost serà de 70€ per cada hora de més.
2€ per persona assistent a la celebració en concepte d'ús de coberteria del local.
Disposeu d'una persona que obre i tanca el local, pel servei de barra en cas de l'espai del restaurant i per resoldre problemes logístics.

Obertura festa infantil 3 hores dies entre semana ho en divendres = 100€
Hora extra després d'un sopar o després d'un dinar = 125€

Lloguer material: plats,copes i coberts = 3€ per persona
Màxim lloguer: 03:00 de la nit


Lloguer de sala amb càtering

El preu del lloguer de sala amb càtering va a part. Consulta el nostre catàleg de propostes de càtering  o sol·licita un pressupost a mida.

Menjador de l'Associació Alba
RESERVA
Ideal per a xerrades, sopars i dinars de grup i aniversaris. Aforament 115 persones. Disposa de 80 cadires i 36 taules aprox. Possibilitat d'utilitzar microones, nevera i pantalla gran. La sala va equivada amb un equip de so bàsic. En cas de voler un equip de so més potent. hi ha la possibilitat de llogar-lo (50€).
Menjador de l'Associació Alba
RESERVA
Ideal per a sopars i dinars de grup i aniversaris. Aforament 90 persones. Disposa de 80 cadires i 30 taules aprox. Possibilitat d'utilitzar microones, nevera i pantalla gran. Possibilitat de llogar projector per 50€. La sala no disposa d'equip de so. En cas de voler-ne, hi ha la possibilitat de llogar-lo (50€).
Jardins de l'Associació Alba
RESERVA
Ideal per a bodes, comunions, coffee breaks, brunchs o menjar a peu dret. Aforament 200 persones. Possibilitat de llogar taules, cadires i equip de so.
Sala del Palau dels Marquesos
RESERVA
Ideal per a fer-hi reunions, formacions i conferències.

Reserva


He lleído y acepto la política de privacitat.

Contacte


 Avd. Onze de Setembre s/n, 25300 Tàrrega
 973 314 299 (restaurant i càtering)
   [email protected]
   [email protected]

Horari


De dilluns a divendres
Obertura del restaurant: De 8.30h a 17.00h
Esmorzars: de 8.30h a 12.00h
Bufet migdia: de 13.00h a 15:00h